Bygga om....?

... Nä det tänker jag inte göra, i alla fall inte just nu! Men just nu sitter jag och tittar på Bygglov och jag blir såå inspirerad av att göra om! Man får liksom en massa lust att fixa och dona :) Nu vet jag att det finns vissa i min omgivning som suckar högt och helst springer och gömmer sig eller slår dövörat till! haha... som inte alls tycker
som jag när det gäller detta, men jag kan lugna er, det blir ingen renovering just nu ialla fall! Men plötsligt händer det..... haha...


Ingen renovering just nu!

Jag har igentligen STORA planer, men som aldrig kommer att bli genomförda, tyvärr!
Skulle vilja riva en vägg, få fram takbjälkarna. SEn skulle jag även vilja bygga en övervåning (finns en vind så det skulle funka, har redan kollat :)) med en "snurr"trppa upp, härliga takfönster som släpper in en mass ljus! Sen skulle jag även sätta in en kamin, skulle verkligen vilja ha en eldstad att ha en mysig värmande brasa i! SUCK!! Som sagt Drömma kan man ju alltid! Vad vore livet utan drömmar? Tråkigt.


Vill verkligen ha en öppenspis!

Nu ska jag ta och drömma vidare! :)
Lev livet och Dröm!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0