Jag och betalkanaler funkar inte ihop!


Tror att jag blir tokig på alla betalkanals tjofräser..... Har skaffat tillbaka "Robert" Boxer efter allt stul med Telia. Fick det för ca 2 veckor sedan kopplade in och det har funferat, vi har kunnat titta på en massa kanaler under tiden (man får 2v med en massa kanaler) i torsdags hade den tiden gått ut och när vi satt och sappade för att kolla tv programmen så var det....Ni har inte åtkomsträttigheter för detta program! på alla betalkanaler.
Vi, dvs Pannan gjorde en kanalsökning och allt annat man ska göra när man inte får i gång kanalerna,men det hjälpte INTE!
Så jag ringer kundtjänsten som säger att mitt kort inte blivit aktiverat?! Dom lovar att göra detta och inom 24 timmar så ska jag kunna se alla mina kanaler :) Kanonbra tycker jag!

Men..... säg den lycka som varar! Igår när jag skulle titta på TV fungerade fortfarande inte kanalerna!! :( Försent att ringa kundtjänsten, så jag gjorde det nu i kväll. Efter 20 min kommer jag fram (tydligen många som har problem?) då visare det sig att mitt abononemang är uppsagt!!!?? VA...tycker jag, ursäkta men vem har gjort detta? Det kunde dom inte svara på men, något hade gått fel i torsdags när jag ringde...... Dom LOVADE att aktivera detta med en gång, så inom 24 timmar ska jag ha tillgång till mina kanaler.
Nu är det bara att hålla tummarna för att det ska fungera!
Annars.... ja, jag vet inte vad jag gör då? säger upp även detta abonnemang? Synd tycker jag för jag vill gärna ha tillgång till 3:an och 5:an.


Nu behövs något possitivt att tänka på.... sommar!!

Ska strax åka och hämta Pannan vid tåget, fattas bara att detta är försenat?? Det är ju heller ingen ovanlighet.
Pannan ringde precis.... tåget är i tid! Jippi :)

I morgon är det måndag igen... första dagen på en ny orörd vecka! Spännande!

Lev livet och Njut!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0