Nya härliga tidningar

Som jag skrev sist så går veckorna verkligen jätte fooort! Nu är det redan torsdag kväll...vart tog dom andra dagarn, mån-tis-onsdag vägen?? Och i morgon en bland dom bästa dagarna i veckan... FREDAG! Visst jag har jobbat jätte mycke denna vecka och inte varit hemma förrän runt kl 8 på kvällarna! Men jag tycker att det är kul och det är ju huvudsaken, även om jag är trött och gansa mör i huvudet när jag kommer hem!

Idag när jag kom hem så hade jag 2 härliga inrednings tidningar som väntade på mig i postlådan <3 Passar perfekt så här efter en lång jobbdag när man ändå inte orkar med nått annat!


Mumms... för nya tidningar och en massa inspiration!

Nu ska jag krypa upp i soffhörnet och gotta ner mig i tidningarna.....

Ta vara på Livet och Njut!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0