Onsdag mitt i veckan

Så har snart hela onsdagen gått och i morgon är det, prcis som det ska, torsdag! Undrar igen...vart tog dom andra dagarna vägen?

Idag har jag mest frusit o frusit, vet inte om det beror på att det blivit kyligare ute igen eller om det är för att känner att jag har "nått skit" på gång? Har lite ont i halsen och huvet! Men jag vill absolut inte detta så jag kurrerar mig just nu med en kopp te med rom i! Det brukar ,sen har sitter jag under filten med en massa varma o goa tjocktröjor och på fötterna har jag mina julklapps tofflor, som jag fick av Martin, som man värmer i micron.....mys mys, så varma o goa!!

Hittar ingen bra bild på tofflorna......kommer en senare! Orkar inte fota nu....

Pratade med min allra bästa sommar syster i går! Åhh...vad jag längtar efter att träffa henne, det känns som om det va evigheter sen. Men snart kommer hon över...hon blir mormor snart, gud va det lät gammalt? men hon är precis som jag, fast 37+ istället för mina 36+! haha...Men hon kommer att bli en häftig mormor! En riktig party mormor och dom växer inte på träd precis!


Min bästa sommar syrra!

Party säger vi aldrig nej till.....

....eller en after beach på kallis!

Längtar verkligen efter sommaren nu och allt kul man har/gör då! Precis som man inte skulle ha kul nu? Det va inte så jag menade.....men sommar är sommar :)

Njut av Livet o va rädd om dig!
Kram







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0