Solens efterlängtade strålar!

Idag har det bara varit helt underbart väder! Vaknade av att solen visade sig på himlen och fortsatte hela dagen.
Efter frukosten så bestämde jag mig för att gå ut och sätta mig på trappen och bara njuta av solens strålar, så jag tog fram min "brasse" en varm härlig filt, en tidning och en stor kopp te och gick ut och satte mig. Efter ett tag fick jag sällskap av både Pannan och Martin.


Härligt att sitta och känna hur solen värmer, höra fåglarnas kvitter och droppet från snön som smälter på taket! Verkligen vårkänslor!

Igår var vi på revyn här i Hovet. Vi var ett gäng på 20 pers som först var och tittade på revyn och efter det var det lite mat, i år blev det exotisk planka och till kaffet kanon goda tårtor. Tycker att det är så härligt när det är blandade åldrar från 14 och upp till 70? (vet inte hur gammal Inger är? men tänker man efter så måste det nog vara nått sånt?) Bra musik sattes på och det blev lite party stämning.


Munkar som ville "rocka fett"






I lördag var det dax för mig att klippa mig! När man har kort hår så märks det så fort att det blir långt...eller vad man ska säga? Men jag var sugen på att fixa till det lite och "min" frissa hjälpte mig att "burra" till luggen istället för att platta den. Roligt at testa nått annat, nu gäller det bara att jag får till det så nästa gång det är dax! Haha

.

Nu är det strax dax för en veckans höjdpunkter på tv´n, nämligen Solsidan! Så Martin och jag ska sätta oss i varsit soffhörn med lite glass och en kopp te/kaffe :)

Ha det gott!
Lev livet och Njut!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0