Underbara lördagsmorgon!

Vad kan vara bättre på en lördagsmorgon än att ligga kvar i sängen med en kopp te och lyssna på radion, naturligtvis är det Ring så spelar vi!



Detta radioprogram som jag kommer ihåg från när jag var lite och var hos min mormor och det skulle alltid lyssnas på detta, vilket jag tyckte va mysigt redan då. Där sitter mormor och hennes syster Svea i köket, dricker kaffe med grädde, och varje gång det var dax för frågan så säger Svea, nu får ni va tysta så vi hör frågan..... Fast på den tiden var det bla Hasse Tellemar som ledde programmet och man drog även då en slutsiffra men också ett landskap.
Eftersom jag är lite "nördig" så brukar jag prova att ringa när det är min slutsiffra, och jag har faktiskt kommit med! Fast jag kunde inte frågan, som handlade om alkemi och Nobel?! Men det gjorde inget, det var kul att komma fram som alla säger! :)


Min radio som jag fick av Pannan i julklapp!! Det var meningen att den skulle vara i köket men jag vill hellre ha den bredvid sängen... speciellt på lördags mornarna!!

Ha en underbar dag!
Njut av dagen och va rädd om dig!
Kram


Kommentarer
Postat av: SaraFia

Ser ju ut som värsta spaceradion när den lyser sådär blått!

2011-01-15 @ 11:37:01
URL: http://cheaapo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0