Allergi???

Det är det som är frågan just nu! Min, som jag hela tiden trott, förkylning, visar sig troligen vara allergi!? Jag satt och snörvlade o snöt mig som vanligt på jobbet när Boddan kom in och vi började att prata om min "snuva". Hon tyckte att jag skulle ringa företagshälsovården och kolla om det fanns en tid, och det gjorde det, för det här måste kollas upp! tyckte hon. Tack för det Boddan!

Väl inne hos doktorn så kollar han halsen, ser jättebra ut. Han kollar näsan, ser jättesvullet och rött ut! Precis som när man har en allergisk reaktion! Så det blir provtagning för att kolla vad det kan vara som jag är allergisk mot? Jag skulle testas mot mögel, damm och liknande.Får svar på detta om någon vecka.
Sen fick jag utskrivet kortisonspray till näsan och en allergi tablett för att se om symtomerna minskar, som jag ska ta i ett par veckor. Nu gäler det ju att vara uppmärksam på när och vart "snuvan" kommer... ett litet detektivarbete!

Det va heller inga problem med att träna!!! Jippi! Jag frågade faktiskt, sa att jag inte hade tränat för jag trodde att jag varit förkyld, men som sagt det är inga problem, bara att träna på!! :)
ikväll blir det spinningpass! Yes, ser verkligen framemot detta! Pannan och hennes kompis Ellen kommer oxå, för Ellen ville testa att spinna! Du är så Välkommen Ellen!

Ha det fortsatt jättebäst idag!
Kram


Kommentarer
Postat av: Kicki

...va kul o va skönt...undrar bara vad det är du inte tål??

Ses på Spinningen ikväll!

Kramen

2009-11-12 @ 15:33:29
URL: http://playadelgranis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0