Biokväll

I kväll var vi på bio "Bröllopsfotografen", den va bra! Man fick sig en tankeställare... Att det alltid är lika bra att va sig själv och inte låtsas att man är någon annan! Det blir oftast nästan alltid fel i slutänden! Ni som sett filmen kanske fattar vad jag syftar på? Helt klart sevärd! Kjell Bergqvist är lika bra som alltid! Han spelar rollen som Johnny Björk kanonbra! :)
För att inte tala om Björn Starrin, som spelar bröllopsfotografen Robin.... som sagt en helt klart sevärd film!
Har du inte sett den så tycker jag att du ska göra det. Och har du sett den, vad tyckte du om den?



För visst är det mysigt/kul att gå på bio!? Det har blivt ganska många filmer på bio i höst och fler blir det! Snart kommer ju "Luftslottet som sprängdes" baserat på  Stieg Larssons bok med samma namn.... och är sista delen om Lisbet Sallander, som förövrigt är en av mina favoriter i bokvärden! Gillar henne skarpt! :)

Nu är det dax att tänka på sängen....det är ju en dag i morgon oxå!
Natti natti o suss så gott!
Kram

Kommentarer
Postat av: STYLEMIND

ÅHH den filmen ska jag gå på i morgon :)



Jag fick också en helt ny uppfattning om Carolina, innan jag läste boken gillade jag henne inte alls. Tyckte hon var en blåst big brother bimbo endast. Men inte nu :)



KRAM

2009-11-03 @ 23:54:31
URL: http://stylemind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0