En helt vanlig onsdag....

Igår var jag inne i stan och klippte mig! Det blev jätte bra.:) Var lite nervör innan, för "min" frissa är mamma ledig så jag skulle ha en annan som klippte mig i dag. Det låter som om jag skulle vara super pedantisk med mitt hår, men det är jag inte.... det är bara det att är det inte bra så trivs jag inte!

Sen var jag och åt lunch med min Carina kompis. Alltid lika kul och upp piggande att träffa henne och få babbla av sig! Man behöver det. Vi har känt varandra i 20år och även om vi inte träffats på många år ( vilket hände en period när vi båda hade som mest att göra) så är det inga problem när vi väl ses igen! Det är vänner det! Jag är glad att jag har henne som vän!

När jag väl hade jobbat färdigt, fick ju jobba igen mina timmar som jag var ledig mitt på dagen, så åkte jag upp och hejade på Kärleken och Pannan som spelade bowling. Pannan slog nytt PB i går igen!! Duktigt gumman! Du blir bara bättre o bättre!! :)
Både Panna och jag var jättetrötta när vi kom hem, så först blev der varsin Brietoast och en kopp te... sen var det dax för sängen!


Idag blir det att elda i öppna spisen på jobbet! Mysigt!

I morgon, fredag, ska vi ha "jobb fest" hemma hos Boddan..... det brukar alltid bli trevligt! Vi ska även ha lite öl provning, så jag var och inhandlade 3 olika sorter till i morgon. Det är jag och Per som ska hålla i detta. Få se vad Per ar hittat på för nått?


Boddan, Per och Kjell-Åke i Köpenhamn.

Ha det bäst idag!
Carpe Diem
Kram

Kommentarer
Postat av: Kicki

Åh så trevligt med kompis middag...önskar att vi får tid för det nån gång :-o

Ha en riktigt trevlig Boddankväll :-)!!

2009-11-12 @ 09:38:47
URL: http://playadelgranis.blogg.se/
Postat av: Carina kompis

Puss och kram har en bra dag!

2009-11-12 @ 10:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0