Pigg o Glad!

Åhhh vad jag känner mig pigg idag! Nästan som en ny människa!! :) Har sovit en hel natt utan att vara täppt i näsan eller ha en massa kli i munnen!! så att man har fått gå upp ta fram rotborsten och visspa runt i halsen!! Nä, jag bara skojar...ha ha ... men jag har gått upp o käkat isbitar? Detta har mina döttrar lärt mig, eftersom dom oxå är allergiska och brukar ha kli i minnen! Jag har heller inte snutit mig en ända gång idag!
Fick ju alergitabletter som jag ska äta, en om dagen och sen kortisonspray, detta tycks onekligen hjälpa! och jag är JÄTTEGLAD!! :D

Igår hade jag min spinning och det gick jättebra, kände mig verkligen jättepepp för spinningen! Efteråt gick jag in en liten runda i gymet, blev bara lite armar + magen.


En bild från Maratonspinningen förra hösten!

Ikväll blir det ju jobbfest hos Boddan med ölprovning! Har köpt 3 sortes öl bla ett Belgiskt körsbärsöl?! Det ska bli spännande att testa. Få se vad Per har hittat på för sorter?
Lovar att ni ska få blider på detta nån gång i helgen.

På söndag ska Pannan o jag ha Afternoon tea bjudning!! Har tänkt att ha detta så länge....men nu blev det av, så lördagen går åt att förbereda alla små bakverk och sandwichar.....

Idag strålar solen från en klarblå fin höst himmel!! Det får bli en runda på lunchen, så man får i sig lite ljus....



Ha en underbar dag och njut av solen strålar!!
Kram

Kommentarer
Postat av: Kicki

Visst är solen bästa vitaminkicken...helt underbart. Vill inte att den ska ta slut!!

Ha en trevlig ölprovarkväll!

2009-11-13 @ 11:07:48
URL: http://playadelgranis.blogg.se/
Postat av: Ida K

sv: jag tror att man måste nå en viss punkt - när man mår som sämst av det - innan man kan förändras. Tyvärr, varför måste det gå så långt?

2009-11-13 @ 16:50:27
URL: http://karlssonida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0