Bio

Igår var vi som sagt på bio! "Flickan som lekte med elden", det var jag, Kärleken Pannan och Emil, mycket trevligt! En mycket bra film och man satt på helspänn hela tiden även om man visste vad som skulle hända, eftersom jag lästa böckerna. Måste säga att dom har lyckats bra med att "översätta" böckerna till film, det är ju inte alltid dom lyckas med det! Även om allt inte är med från böckerna så får dom ändå med allt?? En film som jag verkligen rekomenderar, men passa på att titta på "Männ som hatar kvinnor" innan, även om dom inte har någon direkt koppling till varandra men man får en bättre in blick i Lisbeth Sallanders liv. Hon är förövrigt min favorit! och har varit det sen jag läste böckerna!


"Flickan som lekte med elden" Noomi som Lisbeth Sallander

Ikväll är det dax för tjejträff hemma hos Lotta, det ska bli trevligt att träffas igen, det var ett tag sedan nu (innan sommaren).
SaraFia har ev fått ett jobb vik. hon skulle provjobba ons-fredag, så nu får vi hålla tummarna för att hon tycker att det är ok och att "dom" vill ha kvar henne!?

Carpe Diem!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0