Nu är det gjort...

....... I går opererade jag min axel. Åkte in till lassis redan vid 06.30, fick skjuts an Micke in. Var inne på operation kl 09 ca....... denna lite "häftiga" känsla när man blir sövd! Man får lite lugnande och sedan får man andas in syrgasen och allt bara blir suddigt! Sen vet man absolut inget förrän man vaknar igen flera timmar efteråt!
Jag hade ganska ont så jag fick lite strarkare smärtlindring. Efter ett tag när dom ser att man är "pigg" så får man lite att äta, macka en liten youghurt och en kopp te, jag var ju igentligen vrååål hungrig, hade ju inte ätit något på hela dagen!
Kärleken kom in och hämtade mig vid 16.30 tiden. Sen tillbringade jag kvällen i sängen innan jag flyttade ut mig till soffhörnet. Pannan passade upp på mig med mackor och te.

Idag har jag suttit ute en stund i solen och läst, gäller ju att passa på när det är fint väder och man har möjlighet att vara ute. Men jag känner att jag är lite trött så jag får nog ta mig en tupplur nu. Det tar mer på krafterna än man tror, känns som om jag var på världens party i går, ha ha! lagom sliten o lite bakis idag?


Blommor fotade av Pannan.

Ha det fortsatt gott idag! Njuta va livet och solen!
Kram

Kommentarer
Postat av: Kicki

Krya på dig o njut av det fina vädret!

Kramen

2009-09-09 @ 15:00:48
URL: http://playadelgranis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0