Anna Anka

Såg du programet "Lyxfruar i Hollywood" som sändes i måndags på kanal 3 kl 21.00? Om du inte såg det så måste du nästan se det på måndag..... det är en upplevelse! Det har ju pratas en hel del om detta i veckan, på nästan alla radiokanaler, arbetsplatser...ja överallt! (Jennie, du är välkommen hem till mig att titta på programet!)
Pannan o jag satt i varsit soffhörn när vi såg att detta skulle komma och båda två samtidigt "Detta måste vi se" och det gjorde vi! Jag bara satt o gapade..... igentligen var det så urbota dumt (enl mig) men ändå kunde jag inte "slita" blicken där ifrån så jag tittade på hela programet.
Det handlade om 3st svenska tjejer som är lyx hemmafruar i Hollywood, med allt vad det innebär? Är det att shoppa, ha bjudningar gå på gym? eller vad handlar ett lyxliv om? Det verkar även som om en hel del av hjärcellerna har tagit semester? Behöver man inte ha dem om man är lyxhustru?
Den som utmärkte sig mest var nog Anna Anka (bara namnet?!) Nu har hon skrivit att hon "Vill bli en förebild för svenska kvinnor". Jag vet inte vad jag ska säga om detta? Läs hennes inlägg här .
Var bara tvungen att skriva av mig om detta.
Jag har iallafall kommit på att jag trivs aldelles utmärkt med mitt liv som det är! Och jag har en Kärlek som både uppskattar mig och köper pressenter till mig! :)

Njut av ditt Liv, det går inte i repris!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0