Onsdag mitt i veckan

Idag har jag varit inne i stan och lunchat med Carina kompis! Vi var på Millas och käkade, gott gott! Tog en liten runda på stan efteråt, hittade naturligtvis en massa som jag skulle kunna tänka mig....men just nu så tillåter inte min ekonomi några större utsvävningar!!! Sen ska jag ju snart i väg och vill spara pengarna tills dess...
Jag körde faktiskt in idag...det gick riktigt bra! Blir bara bättre och bättre i axeln och det är ju jättebra! :)
Någon morgonträning blev det ju inte dag...ligger ju lågt med träning denna vecka, men förhoppningsvis så kan jag träna nästa vecka?

Ikväll ska Kärleken och jag titta på när Emil och Pannan ska spela bowling. Just nu ligger vi sist i serien....och troligen kommer vi att göra det hela tiden??? Men någon måste ju göra det.....och det blev "vi" denna gången!
Sen blir det soffhörnet i kväll, ska titta på "Livvakterna" en dansk serie som är helt ok att titta på. 

Imorgon så blir det nog så att jag jobbar hela dagen?? Tycker att det funkar så pass bra, och jag blir ju inte bättre för att jag är hemma! Sen kostare det ju en massa....
Åhh... Kicki åker till Kreta 1v!!! Hmmm.....är "avis" ( men snart åker jag oxå bara 2v kvar!), så jag kommer att agera extramamma till hennes barn.

Har ringt och beställt tid för att fixa naglarna, dom är verkligen bedrövliga just nu, ska bli skönt att få bli lite ompysslad.

Ha det bra i kväll!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0