Visst är han stilig?

Har varit på återbesök hos farbror doktorn idag, med min axel! Det såg jättebra ut tyckte han. Frågade om det va ok med att börja träna igen? Det va det men jag får vänta med styrketräningen! Sen va det upp till mig vad jag "klarade" av. Imorgon blir det ett besök hos sjukgymnasten, få se vad dom har att erbjuda för övningar?

Fick en jättefin bild på Martin igår, han hade varit på middag med skolan i fredags, och då skulle man vara uppklädd! Med fluga o allt!


Visst är han stilig!?

I eftermiddag ska jag fixa mina naglar, det är så himla skönt att få bli ompysslad. Just nu är mina naglar under all kritik! Jättedåliga! Suck....vilka i-lands problem?!
Sen blir det en runda på gymmet, dax att ta tag i sitt liv igen! Ha ha... Ska bli skönt att få träna av sig lite, börjar bli rejält rastlös nu! Har ju inte träna på "riktigt" på 2v!!

Har fått sms från Kicki på Kreta.....suck! Allt är bara jätte bra! Det enda hon funderar över är vilken sida hon ska sola på! :) Ha ha, men snart är det min tur!

Carpe Diem!
Kram

Kommentarer
Postat av: Carina kompis

Skönt att allt var bra med din axel!

Men jag vill veta allt om vad du gör med dina naglar. Vad gör du med dom, vad kostar det, gör det ont, vart gör du dom? Bild också tack!

2009-09-21 @ 11:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0