Åh, så jag känner mig nöjd!

Känner att jag har varit super duktig idag...på min lediga dag! På fm gjorde jag ju inte så mycket, men jag fick undanplockat och dammsuget. Sen gjorde jag lunch till Kärleken och mig.
Efter lunch så ver det jättefint väder ute och jag var sugen på att gå ut en runda...men istället kom jag på att jag skulle överraska Kärleken med att skotta hela hans infart, vilken är ganska lång! Sagt och gjort, jag åkte ner till Kärleken ( som jobbade) och satte i gång att skotta. Känns som om jag är det ända som hittills inte har skottat i vinter? Lite drygt en timma höll jag på, snacka om träningspass! :) men fint blev det!

Sen var det bara hem och hämta alla tomflaskor, plast och annat som skulle till återvinningen, upp och slänga detta, sen hem och in i duschen för att sedan åka ner till fiket och träffa Kärleken, Ellen, Emil o Pannan som kommit från skolan, och ta en fika! Tredje fredagen i rad som jag fikar! Mysigt :)


Idag blev det en semla till fikat!

Nu har Pannan o jag precis ätit hemmagjord pizza, men en massa gott på! en massa goda ostar bl.a och strax är det dax för Let´s dance och varsitt soffhörn!


Våran hemmagjorda pizza...mmm!

Ha en fortsatt bra kväll och va rädd om dig!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0