Härliga lediga fredag....

Tänk att det är så härligt väder ute! Sol sol och sol! Ska strax ner till Kärlekn (fast han jobbar, stackarn) och sola o bada, det gäller ju att passa på.....


Stranden hos Kärleken

Blev väckt kl 06.30 idag av att SaraFia ringde och behövde bli hämtad (hon hade missat bussen! och skulle börja jobba 07.00) och vad har man en mamma till?? så det va bara att sätta sig i bilen o köra o hämta henne!! Sen tyckte jag inte att det va någon idé att lägga sig igen, så jag gick ut och gick 1timme istället! Helt underbart!
Naturligtvis passade jag på att köpa lite frallor till frukosten som Pannan o jag avnjöt på balkongen!
Kan livet va mycket bättre??

Ha en underbar dag!
Njut av sommar och sol, som verkar hålla i sig hela helgen! Underbart!

Lev här och NU!
Kram



Kommentarer
Postat av: Kicki

Ett glas Rosé vid poolkanten kankse?

2010-07-02 @ 11:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0