Lunchdate

Tänk va härligt nu på sommaren när man kan ha lunchdate ute i det fria!
Härom dagen sa jag till Kärleken att vi skulle mötas på lunchen....ungefär lika långt att köra för oss bägge. Jag hade fixat lite taimat, jordgubbar och dricka, sen va det bara att bre ut filten i gröngräset och bara njuta av en härligt lunch!


Min Kärlek! <3 <3


Jag tycker att det är så härligt att ligga och titta på himlen.....


.... och njuta av goda jordgubbar!

Det behövs så lite för att man ska känna hur härligt det är att leva och njuta av livet! Det va absolut inte svårt att jobba på eftermiddagen.... när man hade detta att tänka tillbaka på!

Nu ska vi, jag, Pannan och SaraFia, strax titta på en film tror det blev "Alice i underlandet"? och käka brietoast mackor och en kopp te!! Härligt!

Ha det fortsatt gott och Lev Livet!
Kram


Kommentarer
Postat av: Carina syster

Vilken underbar tanke att ha en lunchdate med mat, bikini och mysfilt.

Det gäller att ta vara på dagarna!



Kolla på min blogg vad vi hittar på...jag fortsätter att "pimpa"

2010-07-08 @ 21:32:22
URL: http://farmanstorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0