Härliga dagar

Här kommer som vanlig, eftersom tiden går så fort o jag inte har hunnit att blogga något i helgen, en liten sammanfattning vad jag har haft för mig dom sista dagarna.....

Hela fredagen var jag nere hos Kärleken o solade & badade, hade verkigen en kanon dag! Pannan kom ner och gjorde mig sällskap när hon slutat jobbet. Kvällen passade vi på att grilla. Både SaraFia, Pannan och Ylva kom ner och vi satt ute och gottade oss hela kvällen.


Pannad passade på att ta sig ett dopp!

På lördagen komm Malle och tjejerna ut o hälsade på. Och eftersom vädret va lika fint då så blev det massor av sol & bad....


Mmmm...så härligt at njuta i solen!


Hilda och Kärleken tog en paddel tur :)


Hilda gillade badmadrassen som jag köpte i Ullared.....


.... och naturligtvis blev det en massa fika :) Ebba, Malle och jag.

På kvällen var det "Marknads dans" och öltält nere på "Göka"  och klart att vi gick ner en stund och träffade massa trevligt folk!
Väl hemma så var vi lite små hungriga....


..... så det blev lite korv o bröd! En korv är alltid en korv.......

På söndagen va det dax för en tur till Öland. Detta kan du läsa om i ett eget inlägg.

Lev livet Här och NU!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0