Färgglada underbara höst

En sak jag gillar med hösetn är alla underbara färger! och alla löven. Ibland ser det ut som om det snöade löv! Drivor med löv på marken. Jag gillar verkligen hösten!


Massor av löv på marken!


Fina färger på träden


Utsikt från mitt köksfönster


Massor av härliga löv som "snöar" ner!

Sen är det så härligt att gå i alla löv och bara sprätta omkring sig! Då är det verkligen höst. Sen är det inte lika upphetsande när alla löv är borta och det bara är grått grått och grått!

I morses var det inte kul att köra till jobbet. Tyckte att jag var ute i god tid, normalt hade det räkt ordentligt. Men idag tog det 1timm att köra och i en hastighet av 30-40 km/tim! Det var verklige blixt HALT! 8 bilar i diket, var helt slut när jag kom till jobbet! Hoppas verkligen att detta var första och sista gången i år (men troligen inte?)

Nu ska jag sätta mig och läsa slutet i min bok "Snabba casch" NU är det verkligen spännande!

Var rädd om dig och Njut av Livet!
Kram

Kommentarer
Postat av: Carina kompis

Du är lite galen som älskar hösten :(

Men jag längtar efter att träffa dig :)

2010-10-19 @ 07:37:46
Postat av: SaraFia

Fixa busskort ffs!!!!! :p

2010-10-19 @ 15:19:43
URL: http://cheaapo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0