Jag längtar så....

Åhh... vad jag längtar efter mina "barn" även om dom är stora nu, så är dom ju ialla falla mina barn och kommer alltid att var!
Men till nästa helg så är vi samlade allihop! Ska bli så himla mysigt. SaraFia kommer redan på onsdag och Martin vet jag inte vilken dag han kommer på.
Då blir det både långa middagar och "hotell"frukostar.....mysigt mysigt!


Mina underbara ungar!


SaraFia


Martin


och Pannan


Ja, vad ska man säga...?? Ingenting, men roligt hade dom! Haha..


Det är aldrig fel med lite käk!!

Jag vill bara säga.... Att jag ÄLSKAR er!! och att ni betyder sååå mycket för mig!
Puss o kram, mina underbara "ungar"!!

Njut av Livet, Lev här och NU!
Kram

Kommentarer
Postat av: SaraFia

Aw, gullimamma<3 Vi älskar dig också!

2010-10-01 @ 14:57:04
URL: http://cheaapo.blogg.se/
Postat av: Pannan

Söt du är mami! Ja, vi älskar dig superduper mycket!<3

2010-10-02 @ 18:54:01
URL: http://eklundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0