Mycket nu

Just nu känns det som eller rättare sagt det ÄR mycket NU!! Ska försöka att skriva ett inlägg som vanligt, men bli inte förvånade om det kanske dröjer några dagar i mellan!
När jag kommit in i alla rutiner så kommer allt att bli som vanligt igen...nästan



Idag har jag alltså börjat mitt nya jobb! Så himmla härligt! Fast mycket information att ta in och försöka hålla kvar! haha...

När jag kom hem idag så kände jag mig ganska fullproppad i hjärnan, så jag fick "dispans" av SaraFia och Martin att sticka upp en sväng på gymet och löpbandet, vilket kändes underbart!


Det va så mysigt att komma hem idag och både SaraFia och Martin var hemma!

SaraFia hade bakat foccacia bröd och jag gjorde en morotssoppa som fick stå och puttra medan jag var på gymet, sen var det bara att äta när jag kom hem! Kanongott! SEn blev det chokladmuffins och te framför tv´n :)


Mmmm.... så gott!

Nu är det dax att hoppa i bingen så jag är pigg o allert i morgon! :)

Lev livet o ha det gott!
Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0