Helgen som gått

Har haft en underbar helg! Bara gjort det jag har velat, inte en massa måsten. Ibland är det skönt att bara få vara.



Ifredags kväll var det först tänkt att Kicki och jag skulle gå på vår lilla kvarterskrog och käka lite, men det var full bokat och inga lediga bord förrän vid 21 tiden! så vi hoppade detta och istället fixade Kicki lite mat och kom ner till mig. Eftersom jag kommer hem ganska sent på kvällarna är det inte det första jag prioriterar att ställa mig och laga en massa mat, så jag var jätte tacksam att Kicki fixade detta! Tack vännen
Det blev en kanon kväll med vin och massa skratt och fnitter..... Precis sånt man behöver i mellanåt!



Ilördags var Kärleken och jag inne i stan och shoppade, jag hade ju iofs inte tänkt att shoppa någonting.....men tänk så fel jag hade! Det blev en hel del *suck*... 1par stövlar, 1par jeans, 1kofta, 2tunikor, 1 bok och lite annat smått o gott! NU har jag handlat för hela månaden och lite till...tror jag??? haha...



På kvällen var vi i Skruv (japp, det stämmer..mitt ute i ingenting!) och lyssnade på blues. Det var Doktor Blues som uppträde på Bryggeriet i Skruv. Dom var verkligen helt kanon duktiga. Det gick även att bugga till en del av dessa låtar.... :)

Idag har jag varit och jobbat en stund (har ju ett extra jobb oxå) och om en stund har jag lovat Kärleken att ställa upp på en bowling match... har inte bowlat på jättelänge, så vi får se hur get går med det!?
Efter det ska jag bara sätta mig i soffan, tända en massa ljus och bara njuta av dom sista timmarna på helgen. Ladda upp för en ny spännande vecka!



Ha det underbart och Njut av Livet!
Kram


Kommentarer
Postat av: Kicki =)

Ja vilken helg... supertrevligt i fredags och mycket kul och riktigt mysigt i Skruv ...goa Blueslåtar o luftgitarruppvisning =) TACK för en härlig helg vännen

2010-10-31 @ 16:46:29
Postat av: Doctor Blues

Tack själv Petra! Kul att ni kom. Ni hjälpte ju till att lyfta kvällen... Ha det gott till nästa gång :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0