Lite gammalt lite nytt

Så här efter jul och när det börjar bli vår, även om det känns lååångt dit just med tanke på all snö som kommit i natt! Så får jag alltid en sån lust att fixa till det, få in lite nytt ändra om eller ta fram saker som stått undan ett tag, då känns det nästan som nytt igen!


Tulpaner blir man så glat av! Massor av tulpaner vill jag ha så här års :)

Kom även på att jag hade en fin, tycker jag, trälåda som jag gärna ville ha framme, så jag ställde lite favorit kryddor i den, dom kryddorna som man använder mest och vill ha nära till hands när man lagar mat...


Kom på att krydda heter väl Herbes på engelska? Då passar det ju bra med att det står ett H på lådan?!

Har även hittat en plats till mina hjärtan. Köpte dessa i höstas i en mysig inrednings affär i Visby, men hittade inte direkt någonstans att ha dom/hänga dom på! Men nu har även dom fått en plats.


Dom ligger på min tavel list i sovrummet tillsammans med ljuslyktor och en kvist murgröna.

Sköt om dig och ha det gott!
Njut av Livet!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0