Njut av Livet!

Tänk att man kan tycka att livet är sååå underbart!
Trots att det vräker ner snö utanför fönstret eller att man är relativt ny opererad i axeln...eller vad som helst! Det gäller bara att se allt posetivt!



Vädret kunde ha varit mycket värre, visst är det tungt och jobbigt för dem som måste skotta/ploga undan all snö, men dom gör ett toppen jobb! Hur skulle det se ut om dom inte gjorde detta?
Min operation kunde gått helt fel eller jag kunde ha mått hel kasst efteråt (som jag gjorde sist tex) men jag mår toppen och det känns bara bättre och bättre för varje dag!


Det ser mer ut än vad det är....

Idag ska jag bara vara, sätta mig och ta det lungt. Kanse titta på någon bra film eller läsa mer i min bok? Få se vad jag har lust till? Fast jag tror att jag ska ta mig ut en liten runda...bara för att det är så skönt att få komma in i värmen efteråt!

Nu är i allafall frukosten avklarad och jag ska hoppa ur pyjamasen och sätta på mig mer "anständiga" kläder :) haha.. även om fdet är mysigt att gå och skrota i pyjamasen!



Ha en skön dag! och njut av livet!
Kram


Kommentarer
Postat av: SaraFia

Men omg, ser ju ut som att du varit med i värsta olyckan eller nått ^^

2011-01-06 @ 21:54:29
URL: http://cheaapo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0