Te nörd?!

NU sitter Pannan och jag i varsitt soffhörn och har precis tittat på Let´s Dance! Detta underbara program, ett av dom få programmen som jag följer. För 2 år sen var Kicki och jag och tittade på detta! Kanonhäftigt att ha sett detta på riktigt :)

Annars har vi varit en runda i stan för att fika med systrarna, alltid lika mysigt! Det blev en fika på favo stället Millas, en toast och en stor kopp te! Alla 3 systrarna är lika tokiga i te, eller som Olle säger att vi är "te nördar"!


Vad vore livet utan te!?

Har bestämt att jag ska börja jobba igen på måndag, känner att jag är så pass bra i axeln att det inte ska vara några problem, sen är det skönt att få träffat sina härliga jobbarkompisar igen.

Imorgon ska jag eller rättare sagt Pannan (jag talar om vad hon ska göra eftersom jag inte kan "plocka" så mycket) slänga ut julen, det lilla vi har! Så det tar nog inte så lång tid, men det är skönt när det är gjort för nu vill jag ha vår!! Köpa tulpaner att ha på köksbordet, byta gardiner och lampa i fönstret.... sen är det bara att vänta o vänta o vänta....sen plötsligt är våren här! Även om det nu kan kännas som om den är lååångt borta!

Livet är härligt, lev och njut nu!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0