Badrummsrenovering

Just det....det är väl precis vad man vill ha innan jul?? en renovering av vårat "stora" badrum!! ( typ 2*2m "stort") Tyvärr kommer det inte att bli större men betydligt fräschare! :)
I fredags var rörmockaren där och tog bort handfat, toan och element. Så just nu delar Pannan och jag toa, har fått en liten hylla inne hos henne där jag kan ha mina "grejer" och duschar gör vi hos grannen...men det bor ju ingen där, så det är lungt!! Det är bara att duscha precis när man känner för det!
Idag var dom och slet bort mattan på golvet och på väggen och fixade väggarna......vad dom ska göra i morgon vet jag inte??? Hoppas bara att det inte tar för lång tid!


Så här såg det ut innan renoveringen och som du ser är det inte stort!!!

Lovar att läga in bilder när det är färdigt!

Ha det bäst!
Kram

Kommentarer
Postat av: Kicki

men va kul o få fint o nytt o fräscht, ni ska ju ändå inte va hemma förrän vi invaderar övervåningen till Nyår...tjoho!!

2009-12-16 @ 12:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0