Dan före dan....

Vaknade till nyheterna i morses (klockradion) och dom sa att det va dan före dan...... Först fattade jag inte vad dom menade, sen gick det upp för mig att det är ju julafton i morgon!! Hallå, vart tog det här året, månaden vägen?? Tyckre ju att det va höst eller sommar för bara ett tag sedan.... Men det bästa av allt är att nu har det vänt!! :) Nu går det åt det ljusa hållet igen! Förmodligen är det vår och sommar innan vi ens tänker på det?

Mitt badrum har fått ett helt nytt utseende! Nu väntar jag bara på att VVS killarna ska komma och montera in toan, handfat och duschen.... sen ska det sättas upp en duschvägg, men det får bli efter helgerna, stimar inte med detta nu. Upp med lite "lulllull" på väggarna...så kommer det att bli kanon!!


Ett ljust och fint badrum....stor skillnad från innan!

Igår kväll så var Kicki, Micke och Max här för att dricka lite glögg. Vi hade tänt dvd brasan, så den sprakade för fullt dock utan värme! Ha ha.... Men man tar vad man har! medan snön den virvlade ner rejält från skyn igår!
Började även att packa lite igår, eftersom jag ska jobba idag så har jag inte så mycket tid till det idag. Hoppas att jag fått med mig det viktigaste, typ bikinin och bra böcker! det andra går att införskaffa på plats.

Ha det gott och Njut av Livet!
Kram

 


Kommentarer
Postat av: Kicki

Tack för glöggkvällen o lånet av spikmattan..så härligt efter allt skottande :-)

Kram

2009-12-23 @ 10:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0