Fredagkväll

Nu är det sen fredag em och jag har kommit från jobbet. Ute är det redan kolsvart! vart tog ljuset vägen? Ska köra Pannan till Alvesta om en stund hon ska upp till Storasyster i helgen och kommer inte hem förrän på tisdag. På måndag så ska dom på Regina Specktors konsert på Cirkus, sen kan jag tänka mig att det kommer att bli en massa shopping!! och jag är avundsjuk....vill oxå åka til "Storstan" och shoppa!! men det får bli till våren!!


SaraFia och Pannan

Ikväll ska vi på Glöggmingel hos Kicki på "Granis", testa lite olika sorters glögg och tilltugg! Såna tillställningar gillar jag! :)

Imorgon ska jag in till stan och julshoppa, förhoppningsvis hittar jag det mesta av julklapparna..... På kvällen blir det Party Party!!! Yehooo!!! med tjejgänget!! Först middag, tjejsnack och fnitter hemma hos mig sen bär det av in till stan, hur vi kommer in vet vi inte ännu??? Någon som kan köra??? Hör av dig till mig i så fall! *blink blink*
Söndag ska vi göra absolut INGENTING!!!!

Ha en skön fredagskväll och Njut av Livet!!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0