Hemma ivardagen igen!

Så var man hemma i vardagen igen.... det gick fort! Tyvärr! Hade gärnat stanna ett tag till. Har haft det helt otroligt skönt och härligt :) Vi landade i hemma i kalla Sverige i går em och blev hämtade av SaraFia och Pannan vid flygplatsen.


Inflygning över Växjö

Sen var det bara hem och "fira" jul med barnen. Dom hade förberett med maten och efter det var det julklapps utdelning! Fick fina julklappar, bla en super mysig cd skiva av Matin med Carolina Wallin Perez, som gör covers på Kent låtar i lite jazz stil!! En kanon skiva! Sen var det det traditionella almanackan från SaraFia med bilder från året, alltid lika kul att få (skulle nog bli besviken om jag inte fått någon) Pannan hade köpt ett par mysiga röda inne tofflor ( fy vad det lät präktigt?! med inne tofflor!) ivilket fall som helst så är dom sköna att ha på  sig på mina kalla golv.


Martin fick även detta år agera tomte, vilket inte är så svårt!! men valde iår han att "sjunga" ut julklapparna....


....medans vi andra satt i soffan och hade det mysigt bland våra klappar!

Vi hade en super mysig kväll tillsammans med mycket skratt och trams :)


Ha det gott och njut av livet!
Kram


Kommentarer
Postat av: Carina kompis

Välkommen hem min vän!

Så kul att du hade en underbar vecka tillsammans min din kärlek.

Jag har bara jobbat hela jul och nyår så då är det skönt att man få dom här röda dagarna.

Kram kram ;)

2010-01-01 @ 19:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0