Underbara ungar!

Ikväll blir det bio, "Luftslottet som sprängdes" 3:e o sista filmen i Stieg Larsson´s triologi om Millenium. Det ska bli kul att se om den är lika bra som dom andra 2 filmerna har vait? Jag har ju även lästa alla 3 böckerna......som var mycket spännande och bra!! Trots att jag läst böckerna var filmerna bra, det är ju inte alltid det är så!

Hittade några roliga bilder på mina underbara "ungar"....... Tycker att dom talar för sig själva??!! ha ha...


Vet inte vad det ska se ut som....???


eller det här....????


Så här ser dom ut på riktigt!!

Passar även på att säga att ni är det bästa som hänt mig!!! Älskar er över allt annat!!
Puss mina älsklingar!

Ha en trvlig kväll, passa på att njut!
Lev här och nu!
Kram

Kommentarer
Postat av: Carina kompis

Halloj! Vill du hänga med den 2 dec?? Kolla på min blogg vart jag vill att du hänger med på.

2009-12-01 @ 18:03:06
Postat av: SaraFia

Du är bäst mamma<3

2009-12-01 @ 21:43:38
URL: http://cheaapo.blogg.se/
Postat av: Pannan

Jag älskar dig också mamma:D <3

2009-12-05 @ 11:29:48
URL: http://eklundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0