Vinterkallt

Idag var det ruggit kallt....brrr! Men på förmidagen visade sig solen och strålade från en nästan blå himmel! Så det blev en runda på lunchen för att få njuta av dessa sällsynta strålar och framför allt ljuset...... Härligt!

Bion igår ( Luftslottet som sprängdes) var jättebra, lika bra som dom andra 2 filmern. Jag kan verkligen rekomendera att titta på dessa filmer, har du inte gjort det så har du något att se framemot! Fick även mina sega råttor igår, som jag har varit sugen på så länge! man kan ju inte gå på bio utan godis?? eller?
Väl hemma så blev det en stor kopp te, lite tända ljus och mysa, innan det var dax att "träffa" John Blund! Tycker att han kommer tidigare och tidigare nu för tiden??? Fattar inte att man ska vara så trött??


Det går åt en massa ljus nu i vintermörkret!

Ikväll ska jag träffa mina "gamla" (dom är inte alls gamla till åldern..ha ha) jobbarkompisar. Vi ska hem till Caroline på lite julmingel! Alltid lika kul att träffas och "babbla" av sig....
Få se om jag hinner in till stan innan dom stänger behöver kompletera med fler paket till adventskalendern.
Pannan ska plugga hela kvällen nere hos Emil och Kärleken, så slipper hon vara ensam.

Njut av Livet, det går inte i repris!!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0