Sista höstdagen....

Idag är det sista dagen i novemer = att hösten är slut och att vintern börjar i morgon?? Lite svårt att fatta! Dels att tiden går så fort och att det absolut inte känns som om det skulle vara december i morgon!!?? jag hade mer känt det som om det va sista oktober idag!

Igår var det ju första advent, så det var dax att tända första ljuset i "staken". Mysigt mysigt!


Försat ljuset tänt!

Sen var vi en runda på Julskyltningen, det var lite ruggit, inte direkt kallt! Vi gick tipspromenaden....men inga vinnster i år! Förra året vann vi ett pris. Sen var vi och fikade.......semlor!! Japp, det va gott! Nu blir det ingen mer semla förrän nästa år! Kärleken bytte även till vinterdäck på min bil! Tack snälla för hjälpen! Så nu kan det börja snöa för min del utan problem :)


Säsongens första semla......men nu räcker det för i år!

Har även fått mina skor som jag beställt på Tradera från Hongkong, ett par röda jätte fina pumps ( ser nästan lika dana ut som skorna på min tatuering!). Kommer att passa perfekt till Jul & Nyår!


Visst är dom fina?
 
Ikväll blir det ett pass spinning och styrka och efter det en varm härlig bastu!! Tycker att jag har frusit hela dagen! Kan de va snö på gång?

Njut idag i morgon kan det va försent?!
Kram

Kommentarer
Postat av: Kickilina

ho ho ho...va bra att du har vinterdäcken på, du som har så långt till jobbet. Känns tryggt! :-o

2009-12-01 @ 07:54:43
URL: http://playadelgranis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0