Nystädat

Så var det helt plötsligt fredag kväll.....vart tog den här dagen vägen?? Visst, jag har hunnit med en hel massa idag, förutom att ta det lungt!
Gick upp i vanlig tid, käkade frukost med Pannan innan hon stack till skolan. Sen satte jag i gång att plocka iordning här hemma, var iväg och slängde glas och plast odyl...alltid lika skönt att få iväg det. Blev även bjude på förmiddags fika hos Kärleken på jobbet, smörgåstårta. Det är svårt att tacka nej till!
När jag kom hem igen var det dax att städa......mattor, filtar, kuddar, allt åke ut för vädring på balkongen, medans jag dammade av, dammsög och svabbade golven.


Julgardiner och stjärnan på plats i köket.



Sen var det dax för lite lulllull...blommor o så.


Vita hyacinter......luktar ju så gott när dom slått ut!

Imorgon lördag är det dax för loppis. Vi hämtar Kicki halv åtta för att åka in till stan. Så har ni vägarna förbi Vattentorget, så är det bara att kika in! Kanske kan ni göra nått fynd?

Nu är det dax för sängen, är ganska trött nu! Det blir ju en låååång dag i morgon oxå!

Natti natti o sov så gott!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0