Tattuering

Ha ha....Idag har jag tattuerat mig! Äntligen :) Jag fick detta av Kärleken i födelsedagspressent! Har fundera länge om och vad jag i så fall ville ha förnått? Sen kom jag på att en liten djävul i röda pumps, va vad jag vill ha! Tycker att detta passade mig?!
Så kl 9 i morses gav vi oss i väg ner till Blekinge och Wild Bull Tatto. Det var jag Kärleken, Lasse, Julia och Pannan. Lasse o Julia skulle inta ha nån tatto idag och Pannan har inte åldern inne ännu, så det blev bara jag o Kärleken. Jag var först, Pannan var nervör för min skull, jag var inte det minsta nervös.
Först ritade han,Gerry, upp en bild och jag fick "komentera" hur jag ville ha den, när det var färdigt kopierade  Gerry över den på benet där den skulle vara. Sen var det bara att lägga sig i stolen, typ tandläkarstol, och han satte i gång att fylla i konturena. Jag kan inte säga att det gjorde ont, det var en helt annan känsla, lite mer svidande? Svårt att förklara!


Här ligger jag i "stolen"


Tattuering på gång!


Så här blev resultatet!! Visst är den fin? Jag Älskar ju verkligen röda skor! :)

Många kanske tycker att detta är något av en "ålders kris"? att tattuera sig vid min ålder 36+ men jag tycker att detta är en "häftig" grej och Ja, jag vet att den alltid kommer att sitta där! men jag lever här och NU! Åh då vill ja ha kul! :)
Jag har redan bestämt mig för ytterligare en tattuering......... fortsättning följer. Den kommer nog till våren? Hoppas jag!

Lev NU Livet går inte i repris!
Kramar


Kommentarer
Postat av: Kicki

Nice...lilla djävulen det blev ju fiiiint. Ska det bli en liten ängel oxå...det ville jag ha om jag nu skulle få för mig o ha pengar över i skattkistan :-)...en djävul o en ängel

2009-10-26 @ 06:50:06
Postat av: Jennsan

Den blev ju kanon fin!(djävulen) Kul att du gillade Te kopparna / KRAM

2009-10-26 @ 07:49:00
Postat av: Carina kompis

Wow, nu är både du och jag märkta för livet!

Jag älskar min tatuering och känner att det är dags för en ny. Men är killen i Karlskrona så bra att ni åkte dit istället för Växjö?

Kram

2009-10-26 @ 09:11:12
Postat av: Caroline Kjellman

Åh herregud va du är häftig!!! Den passar ju dig perfekt. Kramilikram

2009-10-30 @ 16:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0