Fredag igen!

Tiden har verkligen rusat fram denna vecka! igår var jag så inställd på att det var onsdag, så det blev fel flera gånger!
Ikväll ska jag göra absolut ingenting, hoppas på att Kicki kompis tittar ner en stund, hon hade inga "barn" hemma i kväll, kanske tittar vi på en film och tar ett glas vin?

Idag var det riktigt "vinter kallat" när man tittade ut genom fönstret, såg nästan ut som om det var lite tunn is på sjön? Brr....

Imorgon ska jag följa med Pannan till gymnasieskolorna eftersom dom har Öppet hus, vi ska kolla på några olika linjer som hon är lite sugen att söka till. Det är ju jättesvårt att veta vad man vill bli när man är 15-16år? Jag vet fortfarande inte vad jag vill bli när jag är stor?? Sen blir det säkert en fika på stan innan vi åker hem?


Jag verkligen älskar alla fina färger som finns på hösten!!

Igår hade jag min spinning igen efter nästan 3v!! Men jag var verkligen "pepp på" och det var jättekul! :) Jag körde spinning i 75min sen nervarvning o stretch. Tog även en lite sväng in på gymet för att köra lite mage och där träffade jag även Kärleken som var och tränade. När jag kom hem ver jag hungrig, så det blev en nyttig smothie med banan,"fröer" och annat gott i, sen satte jag mig en stund i soffan och sappade mellan kanalerna! Inget att titta på! Pannan satt och pluggade med sina "ismer". Hon har verkligen varit jätteduktig med sitt pluggande!


Ännu en fin bild tagen av Pannan. Tagen över sjön, tidigt en sommar morgon.

Lev livet idag i morgon kan det vara försent!
Kramar


Kommentarer
Postat av: Kicki

..vilka härliga bilder :-)

2009-10-16 @ 09:31:42
URL: http://playadelgranis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0