Fredag och jag är ledig

Yes va härligt!! Bestämde mig här om dagen att jag skulle försöka vara ledig idag! Tycker att jag kan vara värd det, har jobbat ganska mycket sista tiden.... så det är skönt att få en extra ledig dag!
Pannan och jag ska ha en mor o dotter dag i stan! Alltid lika mysigt. Just nu håller Pannan på att fixa i ordning håret, sen ska vi bara plocka ihop oss. Det blir nog en lunch istan kanske en fika?? Vi ska iallafall titta på skor till Pannan, hon hade fått tips om ett par jättehäftiga leopardskor!!(typiska Anna skor, ha ha...) Så dessa måste ses, sen blir det väl en massa annat oxå?
Måste även handla mat!! Det är precis tomt precis överallt i skåp och lådor!! Så jag har varit så "präktig" att jag gjort en låååång lista på allt som behöver inhandlas!! Tråkigt! Men nödvändigt!


Mor och dotter! ( Pannan vill att jag skriver att detta är en väldigt gammal bild, så nu är det gjort!)

Ikväll ska Kicki o jag åka och titta på Johanna som har dansuppvisning! Vi ska även vara utklädda! Det blir inte så svårt..... är man häxa så är man!? ha ha....
Pannan ska i väg med sina "Sexy laides".

Ha en skön fredag!
Lev livet!
Kram

Kommentarer
Postat av: Kicki

Hallåååå....syns väl att det är en gammal bild... luggen är inte så "slängvänlig"..behövde varken fönas eller plattas på den tiden...ha ha Ses i kväll..i Häxskepnad!!!

Postar skivan till Sara idag :-) tor du hon blir glad? ||:-O



2009-10-30 @ 10:48:02
URL: http://playadelgranis.blogg.se/
Postat av: Malin-Hockeyfruga

visst är det underbart! ja, verkligen!

åh härligt med mor o dotterdag, jag har haft en dotter o fardag :) fin bild på er!

2009-10-30 @ 22:51:44
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: Pannan

Men hallå, det är typ 100år sedan den bilden togs, för folk som liksom inte vet hur jag ser ut kanske tror att jag ser ut så och det gör jag ju inte:p

2009-10-31 @ 11:20:13
URL: http://eklundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0