Jätteförkyld!

Snörvel, host host o krax!
Jag har verkligen blivit jätteförkyld! Har ju hållt mig något sådär mån-tisdag och trodde att jag skulle klara mig med det, men icke sa nicke!! I natt/dag bröt det ut ordentligt! Har absolut inte sovit bra i natt. Vaknade flera gånger av att det kliade i gommen-halsen och upp i öronen.....så där som att man bara vill ta en rotborste o vispa runt så det slutar att klia! Håller på att bli tokig av det!
Jag var på jobbet idag på fm, men gick hem vid lunch och sedna har jag legat och sovit hela em. Hoppas bara att jag sover i natt? Hade absolut ingen röst i dag på morgonen, bara ett kraxigt läte....
Inte har det hjälpt att jag haft raggisar på mig! :(



Just nu håller Pannan på att göra pizza, hon ville gärna ha det i kväll, så då får hon fixa det. Kärleken kommer oxå hit om en stund. Efter maten blir det nog varsitt soffhörn? Vet inte om det är något sevärt på TV? Pannan var och köpte glass, god choklad trippel glass! Det ska väl vara bra när man är sjuk?? eller? Sen får jag väl ta ytterligare en STOR kopp te!

Hoppas verkligen att jag är piggare i morgon. Har fått tag på en ersättare till min spinning, det är ju inte att tänka på, att jag skulle träna i morgon! Snyft! Men jag vill hellre bli frisk!

Ha det gott resten av kvällen!

Lev idag i morgon kan det vara försent!?
Kramar




Kommentarer
Postat av: SaraFia

Det är ju True Blood ikväll på SVT vid 22 om du orkar vara vaken så länge! Och du, tips mot kliet i gommen; ISBITAR<3

2009-10-21 @ 18:58:06
URL: http://cheaapo.blogg.se/
Postat av: Carina kompis

Krya på dig min vän!

Hoppas in Jag myser med ditt influensan har kommit till dig. Sockorna såg jätte mysiga ut ;)

2009-10-21 @ 22:24:53
URL: http://oskii.blogg.se/
Postat av: Kickilina

Romen då...glömde du hälla den i the´t????

Sockarna värmer fötterna, kärleken värmer hjärtat men romen är bra för lilla halsen :-) förstår du...hihi

Skönt att du är lite piggare i dag!

KramKram

2009-10-22 @ 12:37:19
URL: http://playadelgranis.blogg.se/
Postat av: Rebecca

ja, man märker verkligen en massa massa positiva effekter av träning! :D

2009-10-22 @ 20:13:41
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0