Mys med tända ljus

Onsdag mitt i veckan! Vad kan vara bättre än att mysa med en massa tända ljus nu när mörkret lagt sig?
Har varit och tittat när Pannan och Emil spelade bowling, dom lyckades skrapa ihop 1 poäng, alltid nått! Man får vara glad för det lilla! Pannan skaffade sig personbästa även idag! Duktigt gumman!
Vi passade på att gå till bowlingen, så fick vi lite motion oxå, sen fick vi skjuts halva vägen hem!


Massor av tända ljus ska det va!

Nu håller Pannan på att göra brieost toast till oss..... det är bara för gott! Mumselimums!!

Längtar så efter SaraFia och Martin, vill att dom oxå ska vara "hemma" här..... men förhoppningsvis så kommer dom "hem" om 3v ca


Mina godingar....Martin och SaraFia!! Längtar sååå efter er!! <3

Hittade även detta fotot på alla tre!


Alla goda ting äro tre!! Mina älsklingar, älskar er!

Nu är mackorna färdiga!!

Ha det mysigt i kväll!
Lev & njut!
Kram

Kommentarer
Postat av: Pannan

Åh, jag älskar dig med mamma<3 du är bäst:D

2009-10-29 @ 12:56:09
URL: http://eklundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0