Nu är det gjort...

... Jag packade i går kväll!! Men Pannans hjälp så gick det riktigt bra! Tack för det gumman! Det är så att jag bara HATAR att packa när jag ska åka i väg. Får känslan "varför ska jag ge mig i väg? det hade väl varit bättre att stanna hemma?" Då hade jag ju sluppit att packa?! Ja, jag vet, det verkar konstigt! Jag är absolut ingen sån som planerar lägger fram ibland flera veckor innan det är dax att åka! Jag har alltid tyckt att detta är svårt/tråkigt! Men när jag väl är i väg......så är det som bortblåst att jag tyckte att det va så jobbigt!


Klart att jag har med mig en kartong med te!!! tänk om jag inte skulle få mitt dagliga te?? Då är det ingen som står ut med mig! ha ha..

Igår kväll var Kicki o jag på BM´s konditori efter jobbet, vi kände att vi var tvugna att "ventilera" lite innan jag åkte i väg och hon var ju borta förra veckan......så det var en del att "ventilera"!
Har även kollat upp busstider för i kväll (så nu kan du va lugn Carina! det går en buss som passar!) :)

Idag ska Kärleken och jag äta "raggisar" till lunch, mums va gott! Lite svensk husmanskost innan jag beger mig till varmare breddgrader!

Ha en alldeles underbar dag i dag!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Kicki

åh...ha de supergott nu gumman, såg att det skulle bli uppåt 30gr, inte illa....så glöm inte att även dricka lite vatten emellanåt :-)

Kramen

2009-10-01 @ 09:28:34
URL: http://playadelgranis.blogg.se/
Postat av: SaraFia

Hoppas du fåre bra i Turkiet! Akta dig för svininfluensan! :p

2009-10-01 @ 19:57:29
URL: http://cheaapo.blogg.se/
Postat av: Annafia

Varsågod, hoppas du liksom typ inte störtar eller får svininfluensan för det har jag inte tid med!!

2009-10-04 @ 18:51:20
URL: http://eklundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0