Snart...

....så åker vi till Turkiet och Alanya!! Ska verkligen bli härligt! Såg att det är ca 30grader varmt och sol!
Kom till Gotland i natt, jag flyger här ifrån, A-c var och hämtade mig vid båten, sen blev det te och macka och en massa "pladder" innan vi somnade vid 02 tiden.
Var en sväng i Visby idag och fixade dom sista ärendena.......och vad hittade jag där??? Jo en vinterjacka!! Den bara hängde där och "ropade" på mig!!! Åch snäll som jag är så "befriade" jag den och den får följa ned mig hem!! Snällt va! :)
Nu blir det lite si och så med bloggandet men mina döttrar har lovat att gäst bloga lite i veckan, kanske kan jag slinka in på ett internetcafe och blogga lite?

Ha det jätte gott! Det ska jag ha :)
Carpe Diem!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Kicki

Åh gumman kommer att sakna dig... Ha de jättekul!!

2009-10-02 @ 21:04:57
URL: http://playadelgranis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0