Onsdag = morgonträning

Japp....så har jag gjort det igen!!! klockan 05.00 ringde klockan, snozade 1ggr sen var det bara att "hoppa" upp ur sängen och på med träningskläderna och ge sig i väg till gymet!! Dit även Kicki och Jessica kom.Blir imponerad av mig själv att jag fixar det, så morgontrött som jag igentligen är......
Men det är sååå skönt efteråt när man kommer hem har duschat och sitter och äter en härlig frukost. Man är som en helt ny människa! Sen är det bara att bege sig till jobbet. I kväll ska hela arbetslaget träffas hemma hos chefen för en gemensam "Kickoff", det ska bli trevligt men innan det och efter jobbet, ska jag hinna med en bowling match! Det blir mycket idag!! Så jag kan tänka att jag är ganska trött i kväll??


En bild från "vårt" fina gym! Jessica på cykeln.


Kicki in action!

I dag fyller även min Carina kompis år, GRATTIS GRATTIS!!! Hoppas att hon får en bra dag med tårta och många pressenter.....

Ha en fortsatt bra dag!
Njut av Livet Lev Här & Nu!!!

Kramar

Kommentarer
Postat av: Kicki

...gäsp... trött är jag men det var gött o träna.

Tur att vi är flera annars hade jag stannat i sängen i dag.. Ha de så KUL KUL på Kickoffen ikväll :-)

2009-09-02 @ 08:13:57
URL: http://playadelgranis.blogg.se/
Postat av: Carina kompis

Tack för hälsningen både via bloggen här, sms och mail till Bubbel!

Du kan det där med att höra av sig.

Är det dags att gå ut på lördag?

2009-09-02 @ 08:39:46
Postat av: Jessica

Tur att det finns fotobevis på att jag tränar :o)

Ha det så gott! Nu ska jag fortsätta irra omkring med en tom resväska.....

2009-09-02 @ 09:48:03
Postat av: Anonym

jag brukar också träna på gym men nu har jag inte gjort det på ett tag, har varit sjuk och så

2009-09-02 @ 13:46:58
URL: http://anwb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0