Söndag kväll

Söndag kväll........ ganska härligt i sig? Idag har jag inte gjort mycket nytta, har nästan varit en "urk" söndag! Pannan har hjälpt till att tvätta, det behövs ju emellanåt? detta märker man det är när man får börja använda alla "äckel" trosor eller som jag kallar det "nöd"trosor, dom som i vanlga fall ligger absolut längst ner i högen! Haha!

Vi har även varit lite wild and crazy idag och ätit tacos....på en söndag??!!! och inte som nästan hela sveriges befolkning gör på fredagar! Hmm.. gillar att inte vara som alla andra!

Nu är det iallafall dax att sätta sig i soffan, 2 bra filmer/serier samtidigt!! Visst är detta typiskt! En serie "Mannen under trappan" på 1:an och "Kommisarien och havet" baserat på Marie Ljugstedts deckare, på 4:an. Har läst alla hennes böcker och dom är iallfall jätte bra! Som tur är så kan Kärleken spela in det ena åt mig, så ska det bara bli av att titta på det vid ett senare tillfälle!! När nu det ska bli?

Imorgon hade jag tänkt att börja jobba lite, igentligen är jag sjukskriven 1v till, men jag orkar inte gå hemma! Kan lika bra prova på och se om det funkar att jobba, jag börjar med att jobba halvtid! Så blir det inte så mycket jobb att ta tag i när jag kommer tillbaka!
Träningen får vänta 1v till, lika bra att ta det lungt denna veckan oxå. Men....jag längta sååå efter att få träna igen!!


Nu ska jag fixa kvällste´t och en god knäcke macka till det! Pannan hade även köpt några sega råttor till mig när hon var och handlade tidigare.....mumms!!

Ha det gott i kväll!
Imorgon börjar ännu en ny och spännande vecka!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0