2år idag!!

Tänk va tiden går!! Idag är det 2år sedan jag och Kärleken blev tillsammans.... fattar inte? ibland känns det som om det inte alls var länge sedan och ibland känns det som jätte länge sedan??! Crazy!

Vi träffades här hemma hos mig, jag hade en köksfest, för att inviga mitt nya kök! Ja, och det ena ledde till de andra! Ha ha... Jag som hade sagt att jag absolut inte skulle ha några fler förhållande! men man kan inte rå på sina känslor.... Jag var helt "såld" eller vad man säger? Ha ha...
Kicki, som var med vet hur "jobbigt" jag hade det! och skickade ett sms till Kärleken och undrade vad han hade gjort med mig?

Så en STOR PUSS & KRAM till min Kärlek på 2årsdagen!!


Kärleken med sin "andra" älskling?! Hmm...
(Åhh, så härligt! Snart är det dax att ge sig ut på rundor med HD´n!!)


En Kärlek som alltid dyker upp som "gubben i lådan" när det ska fotas! Ha ha...


En glad Kärlek som njuter av Livet!


Puss på dig min Kärlek!

Jag Hoppas på att vi får fortsatt många roliga och underbara år tillsamman!

Njut av Livet Här och NU!!
Kram

Kommentarer
Postat av: Carina kompis

LOVE <3

2010-04-12 @ 12:14:38
Postat av: Kicki

så fiiint :-) klart ni får många fina år, först en underbar sommar som ska njutas av! Kram till er

2010-04-12 @ 12:51:30
Postat av: Sarafia

Grattis! :)

2010-04-12 @ 16:44:07
URL: http://cheaapo.blogg.se/
Postat av: ellen.

grattis petra&pappa! :))).

2010-04-12 @ 19:59:39
URL: http://iidaellenjaninejorgensen.blogg.se/
Postat av: cissi

Stort grattis till er. KRAM

2010-04-15 @ 07:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0