Härliga helg!

Dax att sammanfatta ännu en underbar helg! Synd bara att dom går så fort...men vipps så är det fredag o helg igen!
I fredags så käkade jag och Kärleken kina mat som han tog med hem från stan, Mmm... va gott det är! sitta där o käka med pinnar o bara njuta :)
Min goa Kärlek!

Igår var jag bla och fikade med mina kära systrar. Det va ju ett tag sedan vi sågs alla 3, men nu hade vi tillfälle. Som vanligt en massa te drikande, blåbärbaj och en massa skartt! :D
Tur att man har så underbara o härliga systrar som man trivs så bra med!
Jag och Johanna

Malle med Hilda

När jag vaknade idag så kände jag för att lyxa till det lite.
Så de blev te, croissanter, hallonmarmelad och ett glas ny pressad apelsinjuice :) och sen satte jag mig vid tv´n för att titta på söndagsmorgon...mys mys....
Mysig söndags frukost!

Känner mig nöjd med denna dag, eftersom jag även fått ommöblerat i "biblioteket", tycker själv att det blev jättebra! Foto på detta kommer. Nu ska jag bara beställa lite foto förstoringar att sätta upp på väggen, för där är det ganska tomt just nu!
Sen har jag även hunnit med att köra igenom mitt spinningpass som jag ska ha på tisdag, Kärleken fick vara med som "smakprov"....

Ha det gott o va rädd om dig!
Lev Livet Här och NU!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0