Hemma

Så var man hemma ien, efter under bara veckor på min älskad Ö! Jag hade absolut ingen lust att åka hem, men hade lovat Pannan att vara hemma till Karl-Oskar dagarna och eftersom det inte funkar med busstrafiken från Oskars så kunde hon inte ta sig hem själv!

Idag måste jag ta och fylla upp kylskåpet som verkligen ekar tomt!! Det fanns iallafall så att vi kunde äta frukost...men det blev inte direkt någon "hotell frukost"! haha....



Väskorna är redan upp packade men... som vanligt behövs ju en hel del att tvättas! så det var bara att ladda maskinen!

Tänkte även ta mig en tur på torget när jag ändå åker in till stan för att se om det finns lite fina blommor att köpa! Tycker ju att edet är så härligt med "färska" blommor :)



Nä hä! nu får jag ta tag i livet igen och göra lite nytta! Dax att ta sig in till stan och fylla kylskåpet :)

Ha en bra dag och njut av det!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0