Jobb ångest?

Trodde faktiskt att jag skulle ha världens jobb ångest idag, efter 4 veckors skön semester! men de va inte så farligt faktiskt, det kom små vågor av "ångest" på förmiddagen och när jag vaknade i morses..men sen har allt gått i ett och jag har inte tänkt på att det är jobb dag i morgon. Jag tycker verkligen att jag har haft en kanon semester, tagit dagen som den kom, inget stress eller en massa måsten...precis som det ska vara när man är ledig!
Så härligt att bara sitta och ta det lugnt!

SaraFia, Pannan och jag tyckte att det va läge för en liten loppis runda idag, vädret var passande (fast det var många många fler än vi som tyckte det! *suck*) lite mulet och små regn. Jag fyndade mig ett silver fat för 35kr som kommer att bli jättefint att ha frukt på :) Efter "loppisarna" åkte vi in till stan för att handla och ta en liten fika, te och chokladmuffins med polkagris fyllning, jättegod men mäktig!
Polkagrsmuffins <3

Ikväll var det beställt morotssoppa och foccaciabröd! Mmm...så gott! SaraFia åker hem i morgon och ville ha detta innan hon åkte, så det är klart att man lagar det då :D
Morotssoppa och foccaciabröd med oliver!
Har även varit ute och gått en sväng med Kärleken nu i kväll, jätteskönt väder, det gäller ju att passa på!
Som sagt i morgon börjar "alvaret" igen, men man kommer så fort in i rutinerna.... men värst är att komma upp på morgonen! Jag önskar att jag kunde hoppa upp lite lätt, jag har verkligen övat många många gånger.....men man vet aldrig? Plötsligt händer det kanske?? haha...
Jag är verklige jätte morgontrött.... det vet alla som känner mig!!
Ha de gott o va rädd om dig!
Lev Livet och njut!
Kram

Kommentarer
Postat av: Carina kompis

Du e ju för bra go du!!!!

Vilken myspys bild det var på lilla morgontrötta Petra:)

När klockan ringde för mig kl.04.15 imorse var jag jag pigg som en lärke men nu är klockan 16.16 och jag är super trött.

Men jag vill inte vila på dagen utan somna tidigt istället.

Jag är ju tvärtom dig med sömnen, pigg på morgonen men trött på kvällen.



Stor kram till oss som klara 1:a dagen efter semestern på jobbet.

2010-08-16 @ 16:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0