Lycklig!

Visst är det härligt när man har ett sånt där lyckorus i kroppen! När man känner att man är nöjd och tillfreds med istort sett allt! När man känner ett lite "Oups" av lycka som pirrar till i magen i mellanåt! haha...det låter kanseke hel sjukt, men det är så jag känner mig just nu! Och det är sååå härligt!



Känner mig så lycklig när jag är med min Kärlek <3

När jag känner mig så här så är det inte så mycket som är jobbigt, vad gör det att man kommer hem och det är en stor disk som väntar? eller att det fullkomligt vräker ner regn utanför fönstret? eller att det är måndag i morgon och jobbdag? Veckan går ju ändå så fort att det snart är helg igen!


Mina 3 underbara "ungar" som gör mig lycklig <3


En skön sommardag gör mig lycklig precis som....


.... en regnig och ruskig höstdag eller......


... en kall vinterdag!

Lycka är verkligen underbart! Det gäller att ta tillvara på livet och leva här och nu! Ta dagen som den kommer och njuta av det som är istället för att grubbla på "allt" annat.... Jag hoppas att min lycka kommer att hålla isig lääänge!!


2 "påmminelser" som jag möts av här hemma varje dag! och jag försöker att leva efter det!

Ha det gott, va rädd om dig!
Njut av Livet, Lev här och NU!
Kram


Kommentarer
Postat av: Carina kompis

Halloj!

Livet är här och nu så det gäller att leva som om morgondagen är din sista dag.

Stor kram när vi ses på onsdag!

/ Carina

2010-08-23 @ 15:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0