Semester minnen!

Min första jobbdag efter semestern gick strålande! Visst va jag trött när klockan ringde, jag hade satt den på tidig rigning i hopp om att jag skulle masa mig upp....men kände att jag va så trött... så jag kunde flytta fram väckningen 45 min till!! Helt underbart att få somna om en stund till! ;) haha...

Nu vill jag bara sammanfatta en underbar semester med lite bilder!


Vi började med att fira semestern på Markmann´s


Sen var vi i Landskrona för att träffa Kärlekens kusiner och släkt.

Sen var det äntligen dax för min älskade ö, Gotland!






Där vi hade lata o tokiga dagar vid stranden...

...eller....





....Party party hela natten lång..... Yeihoo!

Men också...





... lite kulturella inslag!

Sammanfattningsvis har det varit en kanon semester, synd bara att tiden går så fort (men det gör den ju när man har roligt!)

Njut av Livet Lev här och NU!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0