Sista dagarna på min semester!

Detta är min sista semester vecka...suck! Men jag är hel nöjd med mina veckor, tycker att dom har varit lata och sköna! Har försökt att ta dagen som den kommer och bara ha det gott...


... som att njuta av en kopp te och en bra tidning på balkongen...


.... krypa upp i soffhörnet med en skål popcorn och en bra film....


.... eller njuta av nybakta scones till frukost!

Nu sista vecka har jag befunnit mig här hemma, vilket har varit skönt (trots att jag hade velat vara kvar på Gotland!) Jag har fått gjort en hel del bra saker :) typ rensat, målat färdigt i sovrummet och så hoppas jag på att hinna putsa fönstrena (präktigt att göra det på semestern? jag vet! men det är skönt att få det gjort!)


Nu är även den "glada svarta" färgen på plats bakom sängen....


...och en hylla med fina ljus har kommit upp på väggen!

I tisdags var jag, Pannan och SaraFia inne i stan och cyklade! Vi tog cyklarna med oss parkerade bilen och gav oss ut på en cykelrunda till bla Teleborgsslott och vidare runt om på Teleborg, för att visa var jag har bott.






Tycker att detta slott är så "häftigt"! Kommer ihåg att jag tyckte det även som barn och jag var ofta där och lekte och fantiserde om hur det var att bo här en gång i tiden!


Vi avslutade med att äta sushi...vilket aldrig är fel!

I em kommer Malle & co på besök, så till kvällen är det beställ tacos (trots att det bara är torsdag! wow!) Kanske att dom skulle ha med sig sin lilla Stella? så att Ansgar kan få busa av sig lite.


Värdens goaste kattunge! (men vilka kattungar är inte söta?)

Nu ska jag ta och "fixa" till det lite i köket, rensa bort lite gammalt för att ställa fram lite annat! Man måste ju variera sig! :)

Ha det bäst och va rädd om dig!
Lev idag i morgon kan det vara försent?!
Kram


Kommentarer
Postat av: Magda

Kul att läsa din blogg och titta på alla fina bilder. Njut nu av dina sista semesterdagar!!!



Jag har jobbat i snart två veckor men ska faktist ha en vecka semester till snart :) Kram

2010-08-12 @ 12:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0